Gwarancje
Gwarancja
Na biżuterię marki W. Śliwiński udzielamy 2-letniej gwarancji, licząc od daty zakupu.
Obrączki z oferty W.Śliwiński objęte są dożywotnią gwarancją, która obejmuje wszelkie wady fabryczne wykryte podczas użytkowania.
Dokonywanie jakichkolwiek napraw i zmian rozmiaru poza serwisem W. Śliwiński powoduje utratę gwarancji na dany produkt.
Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne, takie jak : wgniecenia, zarysowania itp.
- Należy pamiętać, aby delikatnie obchodzić się z biżuterią. Każdy rodzaj biżuterii, należy przechowywać osobno w woreczkach lub pudełeczkach. Nie zaleca się przechowywania biżuterii w łazience ze względu na panującą w tym pomieszczeniu wilgoć.
- Cienkie i delikatne łańcuszki oraz bransoletki przy zahaczeniu mogą ulec zerwaniu lub zdeformowaniu. Nie należy również ich zaginać i ciasno zapinać.
- Kamienie szlachetne i naturalne oraz perły, podczas uderzenia lub upadku są narażone na ukruszenie lub wypadnięcie. Nie powinno się ich nosić podczas prac domowych i aktywności sportowej.
- Należy unikać kontaktu biżuterii z detergentami, kosmetykami i perfumami. W wyniku tego biżuteria może zmienić kolor i stracić blask. Zalecamy nakładać biżuterię dopiero po skończeniu porannej toalety oraz zdejmować ją przed snem.
Wszystkie uszkodzenia biżuterii oraz obrączek ślubnych, powstałe z przyczyn nie stosowania się do zaleceń wymienionych powyżej, nie podlegają gwarancji.
Na zegarki oferowanych marek udzielana jest gwarancja zgodna z postanowieniami producentów, zawartymi w kartach gwarancyjnych.
Reklamacje biżuterii oraz zegarków w ramach gwarancji można składać tylko na podstawie dowodu zakupu oraz wystawionych przez firmę W.Śliwiński lub producentów zegarków kart gwarancyjnych bądź certyfikatów, które należy dostarczyć wraz z produktem i zgłoszeniem reklamacyjnym.
Szczegóły znajdziesz w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE oraz w REGULAMINIE.