Potrzebujesz porady dotyczącej tego produktu?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji +48 605 106 632 | sklep@wsliwinski.pl

Promocje
Zegarek Longines Conquest Classic L27854563
Zegarek Longines Conquest Classic L27854563
7 700,00 zł 5 390,00 zł
szt.
Zegarek Longines Master L26294517
Zegarek Longines Master L26294517
11 780,00 zł 9 424,00 zł
szt.
Zegarek Longines Conquest V.H.P. GMT L37184569
Zegarek Longines Conquest V.H.P. GMT L37184569
5 640,00 zł 4 512,00 zł
szt.
Zegarek Longines Conquest V.H.P. L37262569
Zegarek Longines Conquest V.H.P. L37262569
5 820,00 zł 4 656,00 zł
szt.
Zegarek Longines Conquest V.H.P. L37272569
Zegarek Longines Conquest V.H.P. L37272569
8 530,00 zł 6 824,00 zł
szt.
Zegarek Longines Conquest V.H.P. L37274666
Zegarek Longines Conquest V.H.P. L37274666
6 510,00 zł 5 208,00 zł
szt.
Zegarek Longines La Grande Classique L42092322
Zegarek Longines La Grande Classique L42092322
4 220,00 zł 3 376,00 zł
szt.
Zegarek Longines La Grande Classique L47551912
Zegarek Longines La Grande Classique L47551912
5 330,00 zł 4 264,00 zł
szt.
Zegarek Longines La Grande Classique L47554722
Zegarek Longines La Grande Classique L47554722
4 970,00 zł 3 976,00 zł
szt.
Zegarek Longines Equestrian Boucle Diamonds L61404876
Zegarek Longines Equestrian Boucle Diamonds L61404876
6 140,00 zł 4 298,00 zł
szt.
Zegarek Longines DolceVita Lady L51555187
Zegarek Longines DolceVita Lady L51555187
10 690,00 zł 7 483,00 zł
szt.
Zegarek Longines Conquest Classic L27855767
Zegarek Longines Conquest Classic L27855767
14 750,00 zł 10 325,00 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

PROCEDURA ZWROTU

 Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?

Jeśli:

  1. A) jesteś konsumentem

lub

  1. B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Konsument ma 14 dni kalendarzowych na złożenie oświadczenia o rezygnacji z zakupu dokonanego przez Internet . Potem ma kolejne dwa tygodnie na odesłanie towaru sprzedawcy. Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez  Internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy (otrzymania towaru) lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi.

Chcesz zwrócić zakupiony towar? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wypełnij przygotowany przez nas formularz zwrotu

Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Określ ewentualną przyczynę zwrotu oraz swoje oczekiwania. Uzupełniony formularz zwrotu koniecznie podpisz we wskazanym miejscu.

  1. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. W miarę możliwości pamiętaj, aby dołączyć do paczki dowód zakupu zwracanego towaru. Zwracany towar należy starannie i odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. 
  2. Przygotowaną paczkę możesz złożyć w jednym z naszych salonów, bądź odesłać  pod adres:

        W. ŚLIWIŃSKI SP. Z O.O
        BIURO HANDLOWE
        UL. ZIÓŁKOWSKIEGO 29
        20-834 LUBLIN
        Z DOPISKIEM - „ ZWROT”

  4. Decyzja o rozpatrzeniu i zwrot pieniędzy 

Dokonane przez Ciebie płatności -  w tym koszty dostarczenia produktu na zasadach wskazanych w regulaminie - zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

UWAGA: Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb ( np. produkty grawerowane);
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

   

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie internetowym W. Śliwiński?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.

Reklamacji nie podlega:

  • Biżuteria z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu, o których kupujący wiedział .
  • Biżuteria niekompletna.
  • Biżuteria z oznakami napraw, przeróbki lub zmianami konstrukcyjnymi, nie dokonanymi przez serwis firmy W. Śliwiński (brak adnotacji o serwisie).
  • Biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne - wgniecenia, zerwania, otarcia, deformacje czy pęknięcia.
  • Biżuteria z uszkodzeniami oprawy, skutkującymi wypadnięciem kamienia.
  • Biżuteria, której powłoka zewnętrzna podlega naturalnemu procesowi ścierania (złoto powlekane np. rodem).
  • Biżuteria, której rozmiar został niewłaściwie dobrany przez klienta.
  • Biżuteria uszkodzona poprzez niewłaściwe użytkowanie, odbarwiona z powodu złej konserwacji.

  Sprawdź również, co powinieneś wiedzieć na temat pielęgnacji i dbania o biżuterię.

Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wypełnij przygotowany przez nas formularz reklamacyjny.

Oprócz podstawowych danych - zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru, wskaż również swoje żądania.  Określ tryb rozpatrywana (gwarancja czy rękojmia) oraz sposób (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy). Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.

  1. Zapakuj uszkodzony towar wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Pamiętaj, aby dołączyć do paczki dowód zakupu reklamowanego towaru.
  1. Przygotowaną paczkę możesz złożyć w jednym z naszych salonów bądź odesłać wadliwy towar pod adres:
    W. ŚLIWIŃSKI SP. Z O.O
    BIURO HANDLOWE
    UL. ZIÓŁKOWSKIEGO 29
    20-834 LUBLIN
    Z DOPISKIEM - „REKLAMACJA”
  1. Decyzja o rozpatrzeniu

Przyjmując reklamację potwierdzamy fakt przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego, a nie akceptację roszczeń klienta:

- zakres uszkodzeń zgłasza i definiuje klient

- o zasadności reklamacji orzeka producent lub importer.  

 W terminie 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do siedziby firmy, otrzymasz informację o sposobie rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. 

Pamiętaj jednak, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy.
W przypadku, gdy wady wynikają z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany do Klienta na koszt firmy. W razie stwierdzenia uszkodzeń nie wynikających z wady produktu, kontaktujemy się z Klientem, w celu poinformowania go o kosztach ewentualnej naprawy, wykonanej w formie zlecenia usługi odpłatnej.

 

 FORMULARZE DO POBRANIA :

Formularz zwrotu PDF

Formularz reklamacji PDF

Zobacz także
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl