Zwroty i reklamacje
PROCEDURA ZWROTU
Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?
Jeśli:
- A) jesteś konsumentem
lub
- B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Konsument ma 14 dni kalendarzowych na złożenie oświadczenia o rezygnacji z zakupu dokonanego przez Internet . Potem ma kolejne dwa tygodnie na odesłanie towaru sprzedawcy. Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy (otrzymania towaru) lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi.
Chcesz zwrócić zakupiony towar? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wypełnij przygotowany przez nas formularz zwrotu
Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Określ ewentualną przyczynę zwrotu oraz swoje oczekiwania. Uzupełniony formularz zwrotu koniecznie podpisz we wskazanym miejscu.
- Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. W miarę możliwości pamiętaj, aby dołączyć do paczki dowód zakupu zwracanego towaru. Zwracany towar należy starannie i odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Przygotowaną paczkę możesz złożyć w jednym z naszych salonów, bądź odesłać pod adres:
W. ŚLIWIŃSKI SP. Z O.O
BIURO HANDLOWE
UL. ZIÓŁKOWSKIEGO 29
20-834 LUBLIN
Z DOPISKIEM - „ ZWROT”
4. Decyzja o rozpatrzeniu i zwrot pieniędzy
Dokonane przez Ciebie płatności - w tym koszty dostarczenia produktu na zasadach wskazanych w regulaminie - zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
UWAGA: Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb ( np. produkty grawerowane);
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
PROCEDURA REKLAMACJI
Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie internetowym W. Śliwiński?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.
Reklamacji nie podlega:
- Biżuteria z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu, o których kupujący wiedział .
- Biżuteria niekompletna.
- Biżuteria z oznakami napraw, przeróbki lub zmianami konstrukcyjnymi, nie dokonanymi przez serwis firmy W. Śliwiński (brak adnotacji o serwisie).
- Biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne - wgniecenia, zerwania, otarcia, deformacje czy pęknięcia.
- Biżuteria z uszkodzeniami oprawy, skutkującymi wypadnięciem kamienia.
- Biżuteria, której powłoka zewnętrzna podlega naturalnemu procesowi ścierania (złoto powlekane np. rodem).
- Biżuteria, której rozmiar został niewłaściwie dobrany przez klienta.
- Biżuteria uszkodzona poprzez niewłaściwe użytkowanie, odbarwiona z powodu złej konserwacji.
Sprawdź również, co powinieneś wiedzieć na temat pielęgnacji i dbania o biżuterię.
Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wypełnij przygotowany przez nas formularz reklamacyjny.
Oprócz podstawowych danych - zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru, wskaż również swoje żądania. Określ tryb rozpatrywana (gwarancja czy rękojmia) oraz sposób (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy). Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.
- Zapakuj uszkodzony towar wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Pamiętaj, aby dołączyć do paczki dowód zakupu reklamowanego towaru.
- Przygotowaną paczkę możesz złożyć w jednym z naszych salonów bądź odesłać wadliwy towar pod adres:
W. ŚLIWIŃSKI SP. Z O.O
BIURO HANDLOWE
UL. ZIÓŁKOWSKIEGO 29
20-834 LUBLIN
Z DOPISKIEM - „REKLAMACJA”
- Decyzja o rozpatrzeniu
Przyjmując reklamację potwierdzamy fakt przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego, a nie akceptację roszczeń klienta:
- zakres uszkodzeń zgłasza i definiuje klient
- o zasadności reklamacji orzeka producent lub importer.
W terminie 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do siedziby firmy, otrzymasz informację o sposobie rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji.
Pamiętaj jednak, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy.
W przypadku, gdy wady wynikają z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany do Klienta na koszt firmy. W razie stwierdzenia uszkodzeń nie wynikających z wady produktu, kontaktujemy się z Klientem, w celu poinformowania go o kosztach ewentualnej naprawy, wykonanej w formie zlecenia usługi odpłatnej.
FORMULARZE DO POBRANIA :